Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

joi, 23 iunie 2011

Căştile pe urechi


De mult nu am mai făcut lucrul ăsta… să-mi pun căştile în urechi şi să stau relax în pat… Ani buni prin lucru ăsta în reveneam când îmi luam câte un şut în fund de la viaţă, când eram oboist mă împrospăta sau când eram nervos mă calma, dar se pare că am uitat de asta şi atât de multe s-au adunat de când am făcut asta ultima dată încât acum simt nevoia să o scriu şi aici, poate îţi reamintesc şi ţie de asta.
Fiecare din noi ne regăsim în muzică, şi e clar că asta ne-a scos din multe… sunt sigur că toţi avem propriile piese ce le ascultăm în momente dastea… şi îmi vine ciudat să realizez că muzică e singura ce ne relaxează pe toţi, chiar dacă hobby-urile nostre sunt  atât de diferite.
Când vine vorba de a sta în pat şi a asculta muzică la căşti r’n’b-ul mi-a pus mereu pe faţă un zâmbet cât de mic, chiar dacă poate nu era momentul de a fi fericit. Sunt în sesiune şi am capul varză… dar după câteva minute bune de Chris Brown – deuces mă simt mult mai bine.

0 comentarii:

 

Blogger news