Labels

Un produs Blogger.
1 2 3 4 5

marți, 17 mai 2011

9 bancuri din copilărie

Am stat să mă gândesc la bancurile ce le ziceam când eram mic… de pe atunci îmi plăcea să spun bancuri şi la fel şi azi, spun bancuri de fiecare dată când am ocazia. Ăstea sunt cele care mi le-am amintit.

1)Bula era la şcoală şi învăţătoarea îi spune: Bulă zi o propoziţie!!... Bulă dă din umeri că nu ştie , învăţătoarea îl ceartă şi îi spune să pregătească pentru a doua zi 5 propoziţii.
Se duce Bulă acasă şi o roagă pe mă-sa: Mama zi-mi o propoziţie!... mă-sa spăla vase : Du-te de aici că îţi dau cu polonicu-n cap!... Bulă se duce la ta-su: Tata zi o propoziţie!... taică-so se uita la meci şi dă echipa lui gol: Ieeeeeste mah… Se duce Bulă la soră-sa mai mare care citea: Zi-mi o propoziţie!... soră-sa: Mama lu’Ştefan cel Mare… se duce la frate-so mai mic care se juca:Zi-mi o propoziţie!... frate-so: Tractoraşe, avionaşe...se duce şi la frate-so mai mare: Zi-mi o propoziţie!... frate-so se uita la desene : Tarzan în chiloţei , Tarzan în chiloţei.
A doua zi la şcoală învăţătoarea:
- Bulă spune-mi propoziţiile!
- Du-te de aici că îţi dau cu polonicu-n cap!
- Bulă!!! Chem directorul!!!
- Ieeeeeste mah!
Vine directorul:
- Bulă cine te crezi?
- Mama lu’Ştefan cel Mare…
- Ce ai în capul ăla mah Bulă???
- Tractoraşe, avionaşe…
Nervos, directorul:
- Tu ai habar cu cine stai de vorbă?
- Tarzan în chiloţei, Tarzan în chiloţei…

2) Un american , un rus şi un ţigan erau într-un avion şi avionul rămâne fără benzină.
Americanul: Pentru viaţă şi popor eu mă arunc din avion!
Rusul: Pentru viaţă şi popor eu mă arunc din avion!
Ţiganul: Pentru viaţă şi popor eu mă piş în rezervor…

3) Un american , un rus şi un ţigan erau la un concurs care stă mai mult în cocină cu un porc care mirosea groaznic. Intra americanul, rezistă 10 minute : Pfuuu ce pute porcu’. Intra rusul, după o jumătate de oră iese: Pfuuu ce pute porcu’. Intră şi ţiganul, trec 10 minute, trece o jumate de oră, trece o oră. După 2 ore iese porcu: Pfuuu ce pute ţiganu’.

4) Sora lui Bulă era îmbrăcată în rochiţă şi el o pune să îi dea 2 mere din copac pentru 5 lei. După fază soră-sa se duce la maică-sa:
- Mamă!mamă! Bulă mi-a dat 5 lei să mă urc în copac să îi dau 2 mere.
- Tuh Bulă s-a uitat la chiloţii tăi.
A doua zi la fel.
- Mamă!mamă! Bulă mi-a mai dat 5 lei să mă urc în copac să îi dau iar 2 mere.
- Tuh Bulă iar s-a uitat la chiloţii tăi.
A treia zi din nou la fel.
- Mamă!mamă! Bulă mi-a dat 5 lei să mă urc în copac să îi dau 2 mere.
- Tuh Bulă iar s-a uitat la chiloţii tăi.
- Dar ce eu sunt proastă? Azi nu mi-am mai luat chiloţi.

5) Merge Vandam la un hotel, se cazează şi noaptea când se pune să doarmă aude : TE MĂNÂNC, TE MĂNÂNC, TE MĂNÂNC!!! Se sperie , sare pe geam şi moare.
Peste o noapte se cazează Stalone. Când se pune să doarmă la fel: TE MĂNÂNC, TE MĂNÂNC, TE MĂNÂNC!!! Şi el se sperie, sare pe geam şi moare.
După încă o noapte mă cazez eu, mă pun la somn şi aud: TE MĂNÂNC, TE MĂNÂNC, TE MĂNÂNC!!! Mă enervez , mă duc la dulap, deschid dulapul şi ce să vezi? Înăuntru erai tu cu un căcat în mână: TE MĂNÂNC, TE MĂNÂNC, TE MĂNÂNC!!!

6) De ce are camila cocoaşă când o pupi în fund să nu te bată soararele.

7) Ȋn timpul războiului vin invadatorii în satul lui Bulă, ăsta se ascunde în fântână. Un invadator se duce la fântână să vadă dacă e cineva acolo şi strigă:
- E cineva aici?
Bulă ecou:
- E cineva aici… E cineva aici… E cineva aici… E cineva aici…
- Cred că mă duc în pădure.
- Cred că mă duc în pădure… Cred că mă duc în pădure… Cred că mă duc în pădure…
- Dar mai întâi arunc o grenadă în fântână.
- Ba eu cred că mă duc în pădure… Ba eu cred că mă duc în pădure… Ba eu cred că mă duc în pădure…

8) Bulă făcea baie cu maică-sa şi îşi bagă capul sub apă. Ȋntrabă:
- Mama ce ai acolo?
- Un garaj.
Face Bulă baie şi cu taică-so. La fel bagă capul sub apă şi întreabă:
- Tată ce ai acolo?
- Un tractor.
Noaptea se duce Bulă la ai lui în cameră şi îi prinde în fapt.
- Bulă ce cauţi aici?
- Nu pot să dorm… Vreau să dorm cu voi… Dar auzi tată nu îţi dai tractorul mai într-o parte să îmi bag şi eu bicicleta în garaj.

9) Cum faci o vacă să urle?… vi beat acasă…


6 comentarii:

mami spunea...

primul tau banc la 3 ani: "Era odata un tantar care suna la usa la o elefanteasa. Elefanteasa a deschis si tantarul a FUTAT-O" - era scurt dar radeau toti!!!

Anonim spunea...

This is a topic which is close to my heart... Thank you!
Exactly where are your contact details though?

Review my site - douglas adams quotes

Anonim spunea...

Does your blog have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to send you an e-mail.
I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it improve over time.

My weblog: madea quotes

Anonim spunea...

It is in point of fact a nice and useful piece of info.
I am glad that you shared this helpful information with
us. Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.


My homepage ... discipline quotes

Anonim spunea...

Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and sources
back to your blog? My blog site is in the very same area of interest as yours and my visitors would genuinely benefit from a
lot of the information you present here. Please let me know if this ok with you.
Cheers!

Feel free to surf to my site - douglas adams quotes

Anonim spunea...

With havin so much content do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation?
My blog has a lot of unique content I've either written myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the web without my agreement. Do you know any methods to help reduce content from being stolen? I'd truly appreciate
it.

Look at my web blog :: country flags

 

Blogger news